راهکار ویژه داروخانه های زنجیره ای

مدیریت موجودی کالا و انبار

با راهکار ارقام نگار و نحوه فروش خاص تعبیه شده در نرم‌افزار، به راحتی می توانید موجودی کالای فروشگاه‌ها و انبارهای خود را مدیریت وکنترل نمایید. از فروشگاه بفروشید و موجودی کالا را از انبار کسر و برای مشتری ارسال نمایید. برنامه توزیع مناسبی از کالاها را برای فروشگاه‌های خود تنظیم کنید، و کالاها را در قالب مجموعه و سِت کامل، مدیریت، و به فروش برسانید.

نمایش تمام کالاهای موجود در انبار به صورت ویژه

گاهی ممکن است به دلایل مختلفی مانند کمبود فضای کافی نتوانید تمام کالاهای موجود خود را در یک فروشگاه برای مشتری به نمایش بگذارید که همین امر باعث کم فروش شدن برخی از کالاها می‌گردد. اینجاست که ایده‌های نو به همراه تکنولوژی‌های پیشرفته راهکاری خارق العاده بوجود می‌آورد! یک انتخاب: کاتالوگ دیجیتال یا ویترین دیجیتال؟

پیش بینی و ردیابی رفتار مشتریان

با استفاده از قابلیت‌های راهکار ارقام نگار، با دریافت اطلاعات اولیه مشتریان و تشکیل پروفایل مشتری و انجام تنظیمات امتیاز و اعتبار رابطه‌ای وفادارانه با مشتریa ایجاد نمایید. گزارشات سلایق و نوع رفتار مشتریان در نرم‌افزار را رصد کرده و پیشنهادات بهتری برای او داشته باشید. از مشتریان نظر سنجی کنید و مطلوبیت فروشگاه خود را از لحاظ رفتار فروشندگان، کیفیت کالاها، دکوراسیون، ارسال کالا و … بسنجید.

برخی مشتریان ما

دموی نرم افزار را میخواهید؟