راهکار باران ۳۶۰

نو شوید

سیستم‌های جزیره ای و کهنه را پاک کنید،

 برای همیشه

icon5

باران مال

مدیریت مراکز تجاری

icon4

باران هوش

سامانه های هوش تجاری

icon3

باران ای شاپ

فروشگاه اینترنتی یکپارچه

icon2

ارقام نگار

نرم افزار های مالی و اداری
تحت وب

icon1

باران ۳۶۰

مدیریت سازمانی فروشگاه های
بزرگ و زنجیره ای

icon2

ارقام نگار

نرم افزار های مالی و اداری
تحت وب

icon4

باران هوش

سامانه های هوش تجاری

icon1

باران ۳۶۰

مدیریت سازمانی فروشگاه های
بزرگ و زنجیره ای

icon3

باران ای شاپ

فروشگاه اینترنتی یکپارچه

icon5

باران مال

مدیریت مراکز تجاری

یک مدل بومی و یکپارچه

نرم افزار فروشگاهی باران ۳۶۰، نرم افزاری بومی و مبتنی بر استانداردها و دانش روز صنعت خرده‌فروشی بین المللی است. این راهکار دارای یک رابط کاربری ساده و بسیار کامل، برای صندوقداران، ماژول‌های کنترلی برای مدیران فروشگاه و انبارها و ستونی مستحکم در حوزه مالی و اداری بوده که شامل حسابداری تجمیعی تحت وب در سطوح فروشگاه، دفاتر ناحیه، دفتر سرپرستی و دفتر هلدینگ، سیستم‌های خزانه‌داری تجمیعی و شعب تحت وب، سیستم کنترل و مدیریت اموال و دارایی‌های ثابت تحت وب و سیستم احکام و حقوق و دستمزد تحت وب می‌باشد.
همچنین، این سیستم، یکپارچگی کامل با نرم افزار فروشگاه اینترنتی BARAN Eshop داشته؛ و ساختارهای omni channel در آن رعایت شده اس

مزیت های ویژه سیستم های یکپارچه و کنترل‌های داخلی در حسابداری :

– حسابداری تجمیعی در صورت وجود هلدینگ بصورت آنلاین و به لحظه
– سفارشگذاری، رسید، خرید و پرداخت به تامین کنندگان در زیر سیستم پرداخت انفرادی و گروهی
– کنترل منابع صندوق‌داران و مدیران فروشگاه
– ارجاع اطلاعات سالم از فروشگاه به واحد حسابداری
– تسویه کامل حساب‌ها بصورت روزانه
– مبتنی بر کارتابل‌های مالی کنترلی
– گزارشات کنترلی بر اساس مراکز هزینه و گزارش‌دهی مطلوب به مدیران از منابع و مصارف هر شعبه، هر دفتر ناحیه و هلدینگ

تامین و مدیریت کالا

قاعده اثبات شده “سود در خرید است” مبنای ایجاد فرآیند تامین کالا در راهکار نرم افزار فروش فروشگاهی باران شده است. قرارداد‌های کنترلی مرکزی و محلی با تامین کنندگان بر اساس توافق تحویل به انبارها یا فروشگاه‌ها، اعمال مصوبات قیمت خرید از تامین کنندگان، سیستم سفارش گذاری اتوماتیک و هوشمند بر اساس ارزیابی تامین کننده و روند فروش (AOP)، کنترل رسید‌های انبار با سفارش تامین‌کننده و صدور تاییدیه‌های مالی بر روی سیکل کنترل شده تامین، کنترل پرداخت‌های به تامین کنندگان و مواعید سررسید پرداخت، ارتباط موثر و آسان با تامین‌کنندگان از شروع فرآیند سفارش گذاری تا اطلاع رسانی پرداخت‌ها و همچنین اطلاع تامین‌کننده از موجودی و فروش کالاهای خود بر اساس پرتال‌های ویژه تنها بخشی از امکانات این راهکار می باشد.

مدیریت انبار و حد تجدید سفارش

کاهش هزینه‌های انبارداری با سفارش‌های به موقع و به اندازه، جلوگیری از خواب سرمایه در انبارها، هوشمندی در شارژ فروشگاه‌ها بر اساس روند فروش، کنترل عرضه‌های بیش از نیاز فروشگاه‌ها توسط تامین‌کنندگان بر اساس هر انبار، جلوگیری از تحویل بدون سفارش، استفاده بهینه از ابزارهای به روز مانند PDA، جهت افزایش کارایی، شما را به سوی انبارداری مدرن پیش خواهد برد.

پشتیبانی از کانال‌های فروش حضوری و دیجیتال

ماموریت راهکار باران این است که یک سناریوی کامل و یکپارچه از فروشگاه تا فروشگاه اینترنتی برای مشتریان شما آماده کند. این سناریو از تامین کالای مورد نیاز مشتریانتان، بر اساس الگوی مصرف بدست آمده از خرید‌های قبلیشان شروع شده و با اعطای تخفیفات خاص بر اساس گروه مشتری ادامه پیدا کرده و سپس با اعطای اعتبار و امتیاز به مشتریان وفادار آنها را به شعف می رساند.

مشتریان شما گزارش حساب تجمیعی خود را بر روی گوشی موبایل خود یا صفحه شخصی فروشگاه اینترنتی شما دارند؛ و کارشناسان تحلیل بازار شما نیز اطلاعات خرید مشتری به همراه نظرات و پیشنهادات وی را در یک صفحه مشاهده می کنند و به تحلیل اطلاعات می‌پردازند.

استقرار و پیاده سازی سریع با استفاده از ابزارهای انتقال داده

اگر از نرم‌افزارهای دیگری استفاده می‌کنید، برای استفاده از نرم افزار فروشگاهی باران ۳۶۰، کارشناسان استقرار با برنامه‌ای از پیش تعیین شده و استفاده از روش‌ها و ابزارهای آماده از قبل، بدون دقیقه‌ای وقفه و اختلال در فروش، سیستم‌های شما را به باران مهاجرت خواهند داد؛ در یک روز مناسب. البته در خصوص تغییر فرآیندها و بهینه سازی روش‌ها کارهای زیادی با شما خواهیم داشت!

منابع انسانی

این بازوهای توانمندسازی سازمان شما و سفیران برند. فقط کافی است به تعهداتی که به ایشان داده‌اید پایبند بمانید؛ با این ترتیب نیمی از راه را طی کرده‌اید و از این پس آموزش، آموزش و آموزش.

راهکار یکپارچه باران، قرارداد و درصدهای اعطایی به مدیران فروشگاه‌ها را کنترل کرده، پورسانت‌های مامورین فروش را با هر تراکنش ثبت و در سیستم احکام و حقوق و دستمزد، قراردادها و تعهدات طرفینی را مدیریت می نماید

باشگاه مشتریان

همه ما یک رئیس کل بیشتر نداریم و او کسی نیست جز مشتری. او می تواند همه ما را از کار بیکار کند فقط کافی است تصمیمی برای خرید از ما نداشته باشد. سناریو‌های جذب و وفاداری باران بصورت یکپارچه در فروشگاه و فروشگاه اینترنتی به داشتن مشتریانی ثابت و قابل، کمک کرده، و به روش‌های مختلف آنها را متقاعد به خرید از شما می کند. فقط کافی است سناریو و ابزاری همخوان و همراه داشته باشید.

مشاورین باران

تیمی متشکل از مشاورین کسب و کار، مشاورین مرچندایزینگ، مشاورین باشگاه مشتریان، مشاورین مالی و مالیاتی، مشاورین منابع انسانی و … در کنار مدیران و کارشناسان شما هستند.

راهکار باران برای کدام مدل‌های کسب و کار قابل عملیاتی شدن است؟

فروشگاه‌های زنجیره‌ای مواد غذایی (اکسپرس، اکسترا، ‌هایپرمارکت، discount stores) شعبه با مالکیت و انواع مدل‌های فرانچایزینگ
فروشگاه‌های زنجیره‌ای پوشاک، کیف و کفش. شعبه و انواع مدل‌های فرانچایزینگ
فروشگاه‌های زنجیره‌ای لوازم خانگی، مبلمان، کالای خواب. شعبه و انواع مدل‌های فرانچایزینگ
فروشگاه‌های زنجیره‌ای لوازم یدکی، اسباب بازی و … شعبه و انواع مدل‌های فرانچایزینگ
صنوف خاص مانند عطاری‌های زنجیره‌ای، داروخانه‌های زنجیره‌ای
کتاب فروشی‌های زنجیره‌ای و لوازم التحریر. شعبه و انواع مدل‌های فرانچایزینگ
مراکز تفریحی و فروش چندگانه با فروشگاه‌های مختلف و متنوع (شهربازی، فروشگاه، خدمات)
مجتمع‌های تجاری و مراکز تجاری برای ایجاد باشگاه مشتریان متمرکز و مدیریت مالی مجتمع
و …

هوش تجاری

شاخص‌های کلیدی عملکرد سازمان شما، پاشنه آشیل و یا سکوی ارتقاء کسب و کار شماست. چیزی را که نمی توانید اندازه گیری کنید نمی توانید مدیریت کنید. چنانچه آنقدر نوآور هستید و مدیریت به سبک رهبری سازمان را تجربه می کنید بگذارید جریان اطلاعات در سازمان شما تعیین کننده تصمیمات باشد. برای حل هر مساله ای فرمول‌هایی با مزایا و معایب متفاوت وجود دارد و هیچ فرمولی کامل و بدون عیب نیست ولیکن هرچقدر اطلاعات شما از جوانب یک مساله بیشتر و کاملتر باشد حل مساله ساده تر و کم عیب تر خواهد بود؛ چرا که ما در عصر اقتصاد مبتنی بر دانش و اطلاعات زندگی می کنیم.

مدیریت هوشمند رویداد باران

راهکار مدیریت هوشمند رویداد، هوشمندانه و بر اساس بررسی اطلاعات سازمان شما و پیوند تعاملی با شاخص‌های کلیدی عملکرد، اطلاعات را بررسی و به صورت ساعتی، روزانه و یا ماهانه‌، آلارم‌‌های تنظیمی شما را اطلاع رسانی می‌کند. در این صورت شما دارای اطلاعات صحیح، به‌موقع و کامل از سازمان خود شده‌اید؛ و کافی است که فرمان خود را صادر نمایید و در اجرای تصمیم بکوشید.