کسب و کارهای بزرگ

فروشگاه های زنجیره ای دیلی مارکت

شرکت فروشگاه های زنجیره ای سرزمین خرید با هدف فعالیت در صنعت خرده فروشی و در حوزه ی فروشگاه های زنجیره ای با برند دیلی مارکت در ایران در اواخر سال ۱۳۹۸ تاسیس گردید. تنوع کالا، قیمت مناسب و دسترسی آسان در یکی از بزرگترین زنجیره های تامین در قالب فروشگاه های زنجیره ای تخفیفی ارمغان سرزمین خرید برای مشتریان گرامی خواهد بود.

با توجه به حمایت های مادی و معنوی گروه صنعتی میهن و همچنین حضور مدیران باتجربه و دلسوز این مجموعه در شرکت فروشگاه های زنجیره ای سرزمین خرید، هدف این شرکت آن است که در آینده ای نزدیک جزء سه شرکت برتر این حوزه در کشور قرار گیرد.

باتوجه به گستردگی طبقه بندی فرمت های خرده فروشی، هدف شرکت، حضور در بخش فروشگاه های تخفیفی (Discount Stores) و ارائه ی محصولاتی با قیمت پایین اما با کیفیت بالا می باشد به طوری که قدرت خرید مصرف کننده ی ایرانی افزایش یافته و سبد خرید ایشان گسترده تر شود.

رویکرد دیلی مارکت : هم کیفیت هم تخفیف می باشد.

فروشگاه¬های زنجیره¬ای دیلی مارکت، با ارائۀ تخفیف‌های شگفت‌انگیز در کنار محصولات باکیفیت و متنوع در صدد آن است که تعداد شعب خود را بیشتر کند تا همۀ مردم بتوانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند و خریدی لذتبخش به همراه رضایت را تجربه کنند.

دیلی مارکت ۵۰۰ فروشگاه زنجیره‌ای تخفیفی فعال در سراسر کشور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *