کسب و کارهای بزرگ

فروشگاه زنجیره‌ای رفاه

فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در ۲۶ اردیبهشت سال ۱۳۷۴ با هدف تهیه و تامین کالاهای اساسی خانواده‌های ایرانی و توزیع آن در تمام مناطق کشور تاسیس و ثبت شد. همواره رسالت اصلی این فروشگاه تامین مایحتاج و کالای مورد نیاز مردم، با بالاترین کیفیت و در عین حال نازلترین قیمت بوده است.

با توجه به تنوع بالا در سلیقه و نیاز مشتریان، عمده توجه این سازمان بر محوریت عرضه کالا با حفظ موجودی و پایداری تعداد محصولات در تمام سطوح فروش است. همچنین در فروشگاه رفاه به عنوان یک خرده‌فروشی موفق، قیمت‌گذاری مناسب و تخفیف‌های واقعی به عنوان اصلی مهم در منشور اخلاقی مطرح بوده و تمام قوانین با توجه به این امر تدوین و اجرایی می‌شود. در این سازمان ساختار توزیع و ارسال کالا به نحوی شکل گرفته است که کالا در دورترین مناطق کشور در کمترین بازه زمانی قابل دسترسی و تهیه باشد. در این راستا تلاش شده تا از یک سو با حذف واسطه‌ از افزایش قیمت کاذب اقلام مصرفی جلوگیری شود و از سمت دیگر، با تاسیس فروشگاه‌های متعدد در تمام شهرهای بزرگ و بیشتر شهرهای کوچک از تاثیر هزینه حمل در قیمت کالا ممانعت به عمل آید تا حقوق مشتری مداری به شکل کامل و جامعی برقرار شود.

هدف فروشگاه رفاه

هدف فروشگاه‌‌‌های نسل جدید چیزی فراتر از تأمین کالاهای مورد نیاز مشتریان اسـت. این فروشگاه‌ها به دنبال خلق تجربه ای متفاوت و دلنشین برای مشتریان خود است تا در عین حال از مصاحبت با همکاران ما و حضور در محیطی زیبا و آراسته لذت برده و با آرامش و رضایت کامل نیز فروشگاه را ترک کنند.

فروشگاه‌‌‌های نسل جدید رفاه، تنوع موثری از محصولات را به مشتریان خود عرضه می‌کنند. ایـن نوع فروشگاه ها، با رویکرد عرضه انواع محصولاتی که مورد نیاز مشتریان هستند نیز به سلایق متنوع مشتریان پاسخ می‌دهند. محصولاتی که در فروشگاه‌‌‌های نسل جدید رفاه برای فروش عرضه می‌شوند، از خوش‌نام‌ترین برندها و دارای بهترین کیفیت هستند. محصولات سالمی‌که به ارتقای سلامتی افراد کمک می‌کنند مانند محصولات ارگانیک نیز بخشی از سبد محصولات این نوع فروشگاه‌ها هستند.

انواع فروشگاه‌‌‌های رفاه

ازجمله اقدامات کلیدی رفاه در سال‌های اخیر، مدرن سازی فروشگاه‌ها و ارائه تجربه خرید متمایز به مشتریان است. بدین منظور، فروشگاههای رفاه براساس اندازه، سهولت دسترسی، تنوع کالایی و خدمات جانبی در پنج دسته قـرار می‌گیرند:

رفاه مگاهایپر

بیش از ۱۰۰۰۰ متر مربع

رفاه هایپر

۲۵۰۰ تا ۱۰۰۰۰ متر مربع

رفاه اکسترا

۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ متر مربع

رفاه اکسپرس

کمتر از هزار متر مربع

رفاه مارکت

کمتر از هزار متر مربع

فروشگاه های نسل جدید، علاوه بر تأمین کالا، خدمات مورد نیاز مشتریان را نیز برای خریدی آسان به خوبی تأمین می کنند. همچنین سهولت دسترسی به فروشگاه، دریافت اطلاعات موردنیاز درباره محصولات، حمل کالا، پرداخت آسان، فضای پارکینگ، محل استراحت، امکانات تفریحی و سایر خدمات رفاهی به اقتضای نوع فروشگاه، در دسترس مشتریان خواهد بود.

شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در تمامی استانهای کشور دارای شعب فعال بوده و تا به امروز 1400 شعبه فعال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *