کسب و کارهای بزرگ

زنجیره تامین والمارت

مراکز توزیع

210 مرکز توزیع والمارت مرکز فعالیت کسب و کار آن هستند. عملیات توزیع والمارت یکی از بزرگترین فروشگاه ها، باشگاه ها و تحویل مستقیم به مشتریان در جهان است. حمل و نقل والمارت دارای ناوگانی متشکل از 9000 تراکتور، 80000 تریلر و بیش از 11000 راننده است.

شبکه مرکز توزیع کالاهای عمومی و مواد غذایی خشک را به همراه سایر دسته های تخصصی روزانه به مصرف کنندگان ارسال می کند.
شش مرکز توزیع برای زمان حادثه وجود دارد که به صورت استراتژیک در سراسر کشور واقع شده اند و برای ارائه پاسخ سریع به جوامع در حال مبارزه در صورت وقوع بلایای طبیعی ذخیره شده اند.
هر مرکز توزیع بیش از 1 میلیون فوت مربع وسعت دارد و بیش از 600 پرسنل را برای تخلیه و حمل بیش از 200 تریلر در روز استخدام می کند.
هر مرکز توزیع از 90 تا 100 فروشگاه در شعاع بیش از 150 مایلی پشتیبانی می کند.
والمارت همچنان به ایجاد راه‌حل‌هایی ادامه می‌دهد که محصولات را سریع‌تر در قفسه‌ها عرضه می‌کنند و کار انبار را برای همکاران آسان‌تر می‌کنند. از سال 2017، والمارت با Symbotic برای بهینه سازی سیستم های خود و تغییر زنجیره تامین خود کار کرده است. در حالی که این فناوری برای مرتب‌سازی، ذخیره، بازیابی و بسته‌بندی محموله‌ها بر روی پالت‌ها کار می‌کند، همچنین فرصتی را برای آموزش همکاران در مورد نحوه استفاده از این تجهیزات جدید، توسعه مهارت‌های جدید و آماده‌سازی آنها برای مشاغل در آینده فراهم می‌کند. همچنین یک مرکز تجمیع فناوری پیشرفته در کولتون، کالیفرنیا راه‌اندازی کرده‌ است که سه برابر حجم بیشتری را از مرکز عبور می‌دهد. والمارت همچنان به استفاده از فناوری برای تغییر روش کار و هدایت کسب و کار خود به آینده ادامه می دهد.

شبکه اجرا والمارت

برای مشتریان والمارت، این کار به آسانی یک ضربه بر روی صفحه نمایش آنها است. اما در پشت صحنه چه می گذرد؟ پاسخ کوتاه: تعداد زیادی نیروی انسانی، پردیس‌های بسیار کارآمدی که به تجارت الکترونیک اختصاص داده شده است و ناوگان حمل‌ونقل در سطح جهانی. با سیستم‌های پیشرفته و مقیاس بی‌رقیب، والمارت می‌تواند به سرعت به مشتریان خدمات ارائه دهد و انتخاب‌های بیشتری برای نحوه دریافت سفارش‌هایشان ارائه دهد – ارسال به خانه‌هایشان یا تحویل رایگان در فروشگاه‌های محلی‌شان.

جدیدترین مراکز اجرا تجارت الکترونیک والمارت قادر به حمل و نقل و رسیدگی به میلیون ها کالا هستند.
مراکز اجرا به صورت استراتژیک در سراسر ایالات متحده واقع شده اند تا دسترسی سریع و بسیار کارآمد را به مشتریان ایالات متحده با استفاده از حمل و نقل زمینی بدهند.
هر مرکز تکمیل منحصر به فرد است و با ویژگی های خاص بر اساس منطقه ای که در آن قرار دارد طراحی شده است. به عنوان مثال، مرکز اجرای والمارت در داونپورت، فلوریدا، دارای 62 درب اسکله است که می تواند به دلیل خطر طوفان، سرعت باد 120 مایل در ساعت را تحمل کند.

ناوگان والمارت

والمارت قادر است کالاها را از مراکز توزیع جابه‌جا کند زیرا ناوگان خصوصی کامیون‌ها و کارکنان ماهر و رانندگان کامیون را دارد. والمارت معتقد است بهترین تیم رانندگان را در جهان دارد. آنها بخشی از یکی از بزرگترین و ایمن ترین ناوگان هستند و هر سال 1.1 میلیارد مایل رانندگی می کنند تا میلیون ها بار به فروشگاه ها و کلوپ های والمارت ارسال کنند. هر راننده به طور متوسط سالانه حدود 100000 مایل مسافت طی می کند – این همانند رانندگی 4 بار دور جهان است!

والمارت به همراه رانندگان کامیون خود، دائماً در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که کالاها را به روش‌های مسئولانه و پایدار منتقل می‌کند. رانندگان کارآمدترین مسیرها را به مقصد خود دنبال می‌کنند. به این ترتیب، والمارت سوخت کمتری مصرف می‌کند، رانندگان آن مایل‌های کمتری رانندگی می‌کنند و کالاهایی را که تحویل می‌دهند به حداکثر می‌رسانند و در عین حال تأثیرات زیست‌محیطی خود را به حداقل می‌رسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *