راهکار فروشگاه‌های پوشاک، کیف و کفش

با وجود گردش مالی بالغ بر ۱٫۲ تریلیون دلار به صورت سالیانه در بازار پوشاک جهانی از جمله آمریکا و اروپا و هزینه سرانه‌ای برابر با ۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال در ایران برای هر ایرانی، فرصت بزرگی برای خرده فروشان پوشاک وجود دارد. با وجود چالش‌های عظیم و در حال ظهور و رقبای سرسخت، این فن‌آوری‌های جدید هستند که تلاش‌های شما برای ساخت و حفظ یک نام تجاری پاسخگو و قابل اعتماد را به ثمر می‌نشانند.

همراه با یک چشم انداز رقابتی، با کاهش بار فرآیندهای پیچیده، ایجاد چرخه خرید هوشمند، پیش بینی سایز، رنگ، سبک و انتظارات مشتری، در فروشگاه و در دسترس بودن کالاها برای مشتریان، رشد و موفقیت خود را رقم بزنید.

ارقام نگار اینجاست برای یاری شما

راهکار ارقام نگار مقرون به صرفه و کاملا یکپارچه از صندوق فروش (POS) تا حسابداری، پشتیبان تصمیمات شماست. شاخص‌های کلیدی موفقیت در صنعت پوشاک و مرتفع نمودن نقاط چالش، مانند خرید مناسب و بموقع، سهولت ایجاد ارتباط دو سویه با مشتری، استفاده از اعتبار و نقدینگی بالا، موجودی کالای محدود و هزینه بر، چگونگی به نمایش گذاشتن کالاهای موجود، همه و همه در یک راه حل نرم افزاری ارایه می‌گردد.

پیش بینی و ردیابی رفتار مشتریان

شما با نسل جدیدی از مشتریان مواجه هستید چه دلخواهتان باشد یا نه، این مشتریان کالا را لوکس و به روز می‌خواهند و همانند یک اشراف زاده انتظار دارند آن را در منزل خود ویا در جایی که برای آن مشخص کرده‌اند تحویل بگیرند. البته شما در فروش مختارید. می‌توانید نفروشید و مشتری پر توقع را به رقیبتان هدیه دهید، اما طرف صحبت ما کسانی هستند که همیشه اعتقاد دارند حق با مشتری است، در هر شرایطی.

مدیریت موجودی کالا و انبار

با راهکار ارقام نگار و نحوه فروش خاص تعبیه شده در نرم‌افزار، براحتی می توانید موجودی کالای فروشگاه‌ها و انبارهای خود را مدیریت وکنترل نمایید. از فروشگاه بفروشید و موجودی کالا را از انبار کسر و برای مشتری ارسال نمایید. برنامه توزیع مناسبی از کالاها را برای فروشگاه‌های خود تنظیم کنید، و کالاها را در قالب مجموعه و سِت کامل مدیریت و به فروش برسانید.

توزیع بهینه کالا در فروشگاه‌ها

امتیاز فروشگاه‌های زنجیره‌ای نسبت به سایرین بهره‌گیری از مکان‌های متعدد با سلایق متفاوت بومی ‌آن مکان‌هاست. ارقام نگار با در اختیار گذاشتن ابزار ایجاد شاخص‌ها برای شناسایی این سلایق و رفتارها، توزیع کالا در فروشگاه‌های شما را بهینه کرده و ضمن ایجاد فروش بیشتر، خواب سرمایه کالایی شما را کاهش می‌دهد.

نمایش تمام کالاهای موجود در انبار به صورت ویژه

با بکارگیری راهکارهای ارقام نگار و نرم افزار فروشگاهی باران برند شوید. فروشگاه‌های خود را با اطمینان در ازای سرمایه گذاری دیگران گسترش دهید. تامین‌کنندگان، مارک‌ها و برندها را جذب کنید و با خیالی آسوده قلمرو خود را زیر نظر داشته باشید.

برخی مشتریان ما

مشاهده دموی نرم افزار