راهکار فروشگاه‌های مبلمان و لوازم خانگی

با شروع زندگی اجتماعی، بشر روند بهینه سازی خود را آغاز نمود و در این راه به ابداعات بسیاری دست زد و برای پیشبرد زندگی از وسائلی بهره برد که برای راحت تر زندگی کردن خود نیاز به آن داشت، بنابراین وجود لوازم خانگی در ادوار مختلف همواره در پیرامون زندگی انسان‌ها قرار داشته و دارد.
وسایل خانگی دستگاه‌هایی هستند که کار‌های روزانه‌ی خانه‌داری و زندگی را آسان تر می‌کنند. این وسایل زندگی انسان را متحول کرده‌اند و سبب بالا بردن کیفیت زندگی عمومی شده‌اند.

یک راهکار چند وجهی برای فروشگاه‌های پیشرو

شما با نسل جدیدی از مشتریان مواجه هستید چه دلخواهتان باشد یا نه، این مشتریان کالا را لوکس و به روز می‌خواهند و همانند یک اشراف زاده انتظار دارند آن را در منزل خود و یا در جایی که برای آن مشخص کرده‌اند، تحویل بگیرند. البته شما در فروش مختارید. می‌توانید نفروشید و مشتری پر توقع را به رقیبتان هدیه دهید، اما طرف صحبت ما کسانی هستند که همیشه اعتقاد دارند حق با مشتری است، در هر شرایطی.

مدیریت موجودی کالا و انبار

با راهکار ارقام نگار و نحوه فروش خاص تعبیه شده در نرم‌افزار، به راحتی می توانید موجودی کالای فروشگاه‌ها و انبارهای خود را مدیریت وکنترل نمایید. از فروشگاه بفروشید و موجودی کالا را از انبار کسر و برای مشتری ارسال نمایید. برنامه توزیع مناسبی از کالاها را برای فروشگاه‌های خود تنظیم کنید، و کالاها را در قالب مجموعه و سِت کامل، مدیریت، و به فروش برسانید.

ارسال و تحویل کالا به مشتری

ساده‌ترین انتظار مشتریان از فروشگاه‌های لوازم خانگی و مبلمان تحویل بموقع و سالم کالای خریداری شده است. با راهکار ارقام نگار می‌توانید تمامی این فرآیند را از مرحله فروش در فروشگاه، ارسال از انبار و تحویل به مشتری را عملیاتی سازید.

نمایش تمام کالاهای موجود در انبار به صورت ویژه

گاهی ممکن است به دلایل مختلفی مانند کمبود فضای کافی نتوانید تمام کالاهای موجود خود را در یک فروشگاه برای مشتری به نمایش بگذارید که همین امر باعث کم فروش شدن برخی از کالاها می‌گردد. اینجاست که ایده‌های نو به همراه تکنولوژی‌های پیشرفته راهکاری خارق العاده بوجود می‌آورد! یک انتخاب: کاتالوگ دیجیتال یا ویترین دیجیتال؟

برخی مشتریان ما

مشاهده دموی نرم افزار