کسب و کارهای بزرگ

با سون الون بیشتر آشنا شوید

به مشتریان آنچه می خواهند بدهید،  هر وقت و  هر کجا که آن را می خواهند

جو سی تامپسون جونیور.

موسس 7-ELEVEN

سون الون مدعی است که ما در تلاش هستیم تا اولین انتخاب برای راحتی مشتریان خود باشیم – در هر زمان و هر مکان. برای انجام این کار، ما با ارائه آسانی سریع و شخصی – چه زمانی، کجا و چگونه آنها می خواهند، روز مشتری خود را کمی عالی تر می کنیم.
به عنوان بنیانگذاران اولین فروشگاه رفاهی جهان، اولویت اصلی سون الون همیشه ارائه راحت ترین تجربه ممکن برای مشتریان برای برآورده کردن مستمر نیازهای آنها بوده است. هدف 7-ELEVEN این است که فروشگاهی با همه کالا ها در یک‌جا برای مصرف‌کنندگان باشد – مکانی که مردم همیشه می‌توانند برای دریافت آنچه می‌خواهند، در هر زمان، و در هر مکان و به گونه ای که آن را می‌خواهند به آن تکیه کنند.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای سون الون (هفت-یازده) یکی از برندهای هولدینگ ژاپنی Seven & I است. پایه و اساس این کسب و کار Convenience Store یا فروشگاهی با دسترسی راحت و خرید آسان است که نهایتا رفاه را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد. 7-ELEVEN که در ایروینگ، تگزاس مستقر است، بیش از 13000 فروشگاه را در ایالات متحده و کانادا به صورت فعال دارد ، امتیاز و/یا مجوز داده است.

تاریخچه سون الون

فروشگاههای زنجیره ای و بین المللی سون/الون یکی از مراکز بسیار خوب و مقرون بصرفه برای خرید و تهیه و تامین مایحتاج روزانه می باشد.این فروشگاه در سال 1927 در دالاس ایالت تکزاس آمریکا و با عرضه نان – تخم مرغ – شیر و برخی دیگر از محصولات لبنی و … و با نام ice houses آغاز بکار کرد و بزودی توانست علاوه بر توسعه بیزنس خود در آمریکا در بسیاری از کشورهای دنیا برند خود را در قالب فروشگاههای زنجیره ای گسترش دهد.
نام این فروشگاه به افتخار ساعت کاری آن در زمان تاسیسش بر می‌گردد؛ وقتی که از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب باز بود.
شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای سون الون در سال ۱۹۲۷ توسط جو سی. تامسون، کلود اس. داولی، جان فیلیپ تامسون و جو سی. تامسون جونیور تأسیس شد و هم‌اکنون به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت ژاپنی سون اند آی فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت در تگزاس قرار دارد. برند سون الون در سراسر جهان شناخته شده و محبوب است و محصولات برجسته‌ آن بخش عمده‌ای از فرهنگ آمریکایی هستند. اگرچه طی این سال‌ها رشد چشمگیری داشته ، اما تمرکز آن بر روی تسهیل زندگی برای مشتریان ثابت مانده است.
در سال 1927، 7-ELEVEN به دنیا نشان داد که خرید چقدر می‌تواند راحت باشد – و سون الون از آن زمان هر روز این کار را انجام می‌دهد.
معروف‌ترین نوشیدنی فروشگاه‌های سون الون به نام Slurpee (چیزی شبیه یخ‌ در بهشت خودمان) به صورت اتفاقی توسط عمر کندلیک، صاحب یکی از شعبه‌های قدیمی سون الون، زمانی که بیش از حد در یخچال باقی ماند و یخ زد، کشف شد. او ابتدا آن را ICEE نامید اما واحد تجاری شرکت در آینده نام آن را به Slurpee تغییر داد.
در سال2010 7-ELEVEN با راه‌اندازی اپلیکیشن آیفون و آندروید نوشیدنی Slurpee به دنیای تلفن همراه رفت. برنامه نوشیدنی Slurpee یافتن فروشگاه‌های 7-ELEVEN را آسان کرد و مسیریابی آسان را برای مشتریان فراهم کرد. سال بعد 7-ELEVEN چهل‌هزارمین فروشگاه خود را جشن گرفت و در عرض دو سال از آن نقطه عطف، شصت‌هزارمین فروشگاه خود را نیز افتتاح کرد. در سال ۲۰۲۰، 7-ELEVEN اعلام کرد که ( Speedway برند معروف فروشگاه‌های زنجیره‌ای مستقر در پمپ‌بنزین) را به قیمت ۲۱ میلیارد دلار خریداری می‌کند.
امروزه، 7-ELEVEN یک برند جهانی است که تعداد فروشگاه‌های بیشتری نسبت به هر خرده‌فروشی در جهان دارد، به طور دقیق بیش از 81000 فروشگاه در 18 کشور. 7-ELEVEN, Inc در حال حاضر یک خانواده قوی از برندها را اداره می کند، از جمله Speedway®، Stripes®، Laredo Taco Company® و Raise the Roost® Chicken and Biscuits در سراسر ایالات متحده. ناگفته نماند محصولات نمادین – مانند نوشیدنی‌های Slurpee® و Big Gulp® – که به بخشی از فرهنگ آمریکایی تبدیل شده‌اند. 7-ELEVEN به‌عنوان بزرگ‌ترین خرده‌فروش لوازم رفاهی در جهان، به پیشگامی در مدل Franchise کمک کرد و اکنون به‌طور پیوسته به‌عنوان 10 فرانچایز برتر رتبه‌بندی می‌شود – گواهی واقعی بر روحیه کارآفرینی سون الون. اگرچه در طول سال‌ها رشد قابل‌توجهی داشته‌ ، اما تمرکز آن بر نوآوری برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان است. امروزه، 7-ELEVEN ، Inc تماماً متعلق به Seven & i Holdings Co. Ltd است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *