اخبار ارقام نگار

افتتاحیه شعبه جدید پوشاک ناربن در ایلام مجهز به نرم افزار باران

نمایندگی جدید برند ناربن مجهز به نرم افزار باران در تاریخ 1399/03/5 در شهر ایلام افتتاح گردید. افتتاحیه شعبه جدید پوشاک ناربن با حضور مهمانان ویژه صورت گرفت. شایان ذکر است برند ناربُن در حال حاضر در مناطقی همچون شهرک غرب تهران و شهر ری نیز دارای شعبه می باشد.

هدف ناربن : گروه ناربن تلاش می کند تا هر فرد ایرانی با افتخار و رضایت کامل، محصول ایرانی بپوشد . با امید به تحقّق رویای نه چندان دور

تاریخچه ناربن از بدو آغاز : در سال ۱۳۸۳ هجری شمسی ” ژست” متولد شد و فعالیت خود را ، بی وقفه ، آغاز نمود. پس از مدتی با تغییر نام به ” ناربن” به فعالیت خود ادامه داد و هم اکنون در حال گسترش بازار خود در تمام ایران میباشد.

سخن مدیر عامل

لیلا فقیدنو، مدیرعامل و مؤسس شرکت ناربن تاج و برند ناربن هستم. متولد سال ۱۳۵۸ در تبریز می باشم و در سال ۱۳۸۳ پس از فارغ التحصیلی از رشته گرافیک؛

به دلیل علاقه شخصی به تولید و همچنین پیشینه خانوادگی در زمینه نساجی ، وارد عرصه تولید شدم و فعالیت خود را در تولید لباس راحتی و خواب آغاز کردم. از همان ابتدای راه ، به دلیل نوآوری در طراحی و تأمین نیازهای مصرف کننده در راحتی، زیبایی و سادگی ، تولیدات با استقبال قابل توجهی بین بانوان روبرو شد. پس از مدتی لباس راحتی و خواب کودکان را نیز به چرخه تولید وارد کردم. همیشه از علاقه دخترهای کم سن و سال به شباهت با مادرشان با خبر بودم ، چرا که در نبودش ، کفشهای پاشنه بلند او را جلوی آیینه می پوشند و ماهرانه ژست می گیرند! به همین دلیل خط تولید ”مادر و فرزند” را اضافه کردم که خوشبختانه استقبال خوبی از آن به عمل آمد. با امید به روزی که صنعت نساجی در خاک میهنم قابل رقابت با محصولاتِ به نام دنیا باشد و همگی با افتخار پوشاک ایرانی بپوشیم.

آمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *