اخبار

پنجمین نمایشگاه ایران ریتیل شو ۲۰۲۳ با حضور شرکت ارقام نگار اندیشه برگزار شد

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، برندها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رویکردهای نوین صادرات در صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته (ایران ریتیل شو ۲۰۲۳) از ۲ تا ۵ دی ۱۴۰۲ با حضور شرکت ارقام نگار اندیشه (باران ۳۶۰) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

شرکت ارقام نگار اندیشه، تولید کننده نرم‌افزارهای تخصصی فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز تجاری و مال‌ها، همانند دوره‌های قبلی این رویداد، در این دوره نیز حضور داشت و ضمن ارائه مشاوره به بازدیدکنندگان و علاقمندان این حوزه، رونمایی از چند راهکار و محصول جدید و منحصر بفرد را در کنار معرفی و ارائه نسل جدید محصولات باران ۳۶۰ و باران مال، در برنامه داشت.

 

در این دوره از نمایشگاه ایران ریتیل شو، شرکت ارقام نگار اندیشه برای اولین بار بصورت اختصاصی در خدمت بزرگان و صاحبنظران حوزه فرانچایز بود و فضای اختصاصی برای اندیشمندان و بزرگان این حوزه بصورت CIP و VIP فراهم کرده بود تا تمامی علاقمندان، صاحبین کسب و کارهای فرانچایز و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بتوانند از مشاوره عزیزانی نظیر دکتر میرشهبیز شافع، نویسنده کتاب‌های مرجع در خصوص کسب و کارهای فرانچایز، بهرمند شوند و ضمن برخورداری از امکان مشاوره رایگان حضوری، در پنل‌های اختصاصی پرسش و پاسخ شرکت داشته باشند.

حضور همزمان متخصصین در حوزه‌های مختلف در غرفه باران ۳۶۰ این امکان را برای مراجعین فراهم کرده بود تا کلیه بازدیدکنندگان و مراجعان در حوزه‌های مختلف کسب و کارها بتوانند پاسخ مناسبی برای نیازمندی‌های خود پیدا کرده و بهترین مشاوره را از متخصصین حوزه کاری خود دریافت کنند. صاحبین کسب و کار، مدیران مختلف نظیر مدیر عامل، مدیر فنی، مدیر مالی، مشاورین متخصصی در حوزه‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مال‌ها و مراکز تجاری، فرانچایز، امور حقوقی، برنامه نویسان ارشد، طراحان و معماران نرم‌افزارهای بزرگ سازمانی و سایر عزیزانی که در غرفه حضور داشتند، پاسخگوی کلیه سؤالات و چالش های انواع کسب و کارها و طیف مختلف فعالین کسب و کارهای مرتبط با صنعت خورده‌فروشی و مراکز تجاری و صنایع وابسته بودند و تلاش شد تا به کلیه دغدغه‌ها و چالش‌های مراجعین، پاسخ شایسته و کامل داده شود.

برگزاری پنل تخصصی نقش نرم‌افزارها در صنعت خرده‌فروشی با همراهی و حضور مهندس جاتن، مدیر عامل شرکت ارقام نگار اندیشه در اولین روز نمایشگاه و پاسخ به سؤالات و ابهامات موجود در این حوزه، از دیگر برنامه‌های جذاب این دوره از نمایشگاه بود. در این پنل تخصصی مهندس حمیدرضا جاتن در کنار سایر مدیران و کارشناسان حاضر در پنل، در خصوص سؤالات و چالش‌های مطرح شده پاسخ داده و توضیحات مختصر و مفیدی ارائه کردند تا راه‌گشای علاقمندان فعال در این حوزه‌ها باشد.

اما ویژگی بارز این دوره از نمایشگاه برای شرکت ارقام نگار اندیشه، رونمایی از یک محصول جدید و منحصر بفرد به نام سیمرغ، همزمان با رونمایی از راهکار جامع داروخانه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، معرفی نرم‌افزار مدیریت نیروهای میدانی (فیلد) و معرفی نسل جدید راهکار جامع مدیریت مراکز تجاری و مال‌ها بود. نرم‌افزار سیمرغ به عنوان اولین نرم‌افزار از حوزه نرم‌افزارهای فراهوش یا فرابینش رونمایی و معرفی شد و به جرات می‌توان اذعان کرد که در نوع خود در سطح کشور بی‌نظیر است و مشابهی ندارد.

همچنین راهکار جامع مدیریت داروخانه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، راهکار جامعی است که برای اولین بار در نمایشگاه ایران ریتیل شو ۲۰۲۳ رونمایی شد و در آینده در مورد این نرم‌افزار و راهکار، اخبار و اطلاعات بیشتری شنیده خواهد شد، چرا که این راهکار نیز در نوع در سطح کشور بی‌نظیر است و مشابه ندارد.

نرم افزار مدیریت نیروهای میدانی (فیلد) نیز محصول جدید راهکار باران ۳۶۰ است که برای اولین بار معرفی شد و بخش قابل توجهی از نیازهای کسب و کارهایی که با نیروهای میدانی سر و کار دارند را برآورده می کند. این محصول با در نظر گرفتن دغدغه‌های مختلف این حوزه و تحلیل و بررسی مدل‌های موفق خارجی، پیاده‌سازی شده و پاسخگوی نیاز مدیران کسب و کارهای مختلف در مورد چالش‌های مدیریت نیروهای میدانی است.

نسل جدید باران مال که راهکار شناخته شده شرکت ارقام نگار اندیشه در حوزه مدیریت مراکز تجاری و مال‌هاست نیز پس از ارتقاء و بهبود بخش‌های مختلف و افزوده شدن امکانات نرم‌افزاری جدید، در نمایشگاه ارائه شد که مورد توجه بازدیدکنندگان و صاحبین مراکز تجاری، مجتمع‌ها، مال‌ها و کسب و کارهای فعال مرتبط با این حوزه قرار گرفت. در واقع کلیه فعالین مرتبط با صنعت مراکز تجاری و مال‌ها، از مرحله ساخت تا پس از بهره‌برداری می‌توانند بخش مهمی از نیازهای خود را با کمک باران مال پاسخ دهند که این موضوع، گستره کاربران باران مال را بسیار بزرگ و متنوع کرده است.

حوزه مربوط به فروشگاه‌های زنجیره‌ای کتاب، لوازم‌التحریر و محصولات فرهنگی نیز حوزه جدیدی بود که شرکت ارقام نگار در سبد محصولات خود جای داده بود و در این دوره از نمایشگاه، از راهکار فروشگاه‌های کتاب و لوازم التحریر و محصولات فرهنگی رونمایی کرد. تنوع کالای موجود و ویژگی‌های متعدد هر کالا در این حوزه همزمان با تغییرات سریع قیمت کالاها در هر نسل و دوره تولید یا چاپ، تنها بخشی کوچکی از ویژگی‌های این حوزه است که راهکار باران ۳۶۰ به خوبی پاسخگوی آنهاست. حضور تمام وقت کارشناسان باتجربه بزرگترین کتاب‌فروشی‌ها و مراکز فرهنگی در غرفه باران ۳۶۰ جهت ارائه مشاوره به این دسته از متقاضیان نیز از جذابیت‌های این دوره از نمایشگاه بود.