نرم افزار مدیریت مراکز تجاری | مدیریت مال | باران مال

مجتمع ها و مراکز تجاری مکان‌هایی هستند که در زندگی روزمره ساکنان یک منطقه در کلان شهرها نقش پر رنگ تری به خود گرفته اند و در سبک زندگی جای خود را پیدا کرده و مستقر شده اند. دارا بودن امکانات رفاهی، تفریحی و تجمیع واحدهای تجاری، این مراکز را به مکانی برای گذراندن اوقات فراغت و یا رفع نیازهای مردم در حوزه تهیه و خرید مایحتاج خود تبدیل کرده است. که در نگاهی بزرگتر پیدایش مال‌ها تاثیر هیجانی بر این نیاز گذاشته است.

حال درمدیریت مراکز تجاری به عنوان یک عملکرد کلی، رویکرد سهم‌بری مجتمع از واحدهای تجاری موجود، مقوله پرچالشی است که مدیریت و ایجاد انضباط مالی در آن اولین هدف سیستم یکپارچه مدیریت مجتمع باران (Baran Mall Management) است. درکنار این هدف مهم، اخذ گزارشات تحلیلی، ایجاد سناریو‌های باشگاه مشتریان بر اساس اطلاعات کسب شده، تطبیق عملیات صورت گرفته با اهداف استراتژیک و کلان مجتمع تجاری نیز به فراخور استفاده کاربردی و صحیح از آن‌، از اهداف مهم قابل دستیابی پس از راه‌اندازی این سیستم است.

باران مال

ارایه خدمات بر بستر فناوری اطلاعات به عنوان یكی از قابلیت ‌های برجسته در جهت مطلوب ساختن تعاملات، دریافت و ارایه خدمات بین مشتریان و مراکز خرید به شمار می رود. تغییر الگوی رفتاری مشتریان در خرید، در برگیرنده مولفه هایی چون ارتباطات، اطلاعات، اینترنت، نوآوری و توسعه است و تحول رو به پیشرفت این فناوری ‌های ارتباطی بر بستر اینترنت نقش بسزایی در تسهیل و افزایش تعامل اقتصادی دارد كه به ارتقای شاخص‌های توسعه کسب و کار پایدار مراکز خرید منجر می شود.

بصورت استاندارد، مخاطبان بالقوه یک مرکز خرید به سه دسته تقسیم می شوند که هر کدام نیازمندیهای منحصر به فرد خود را دارند و مدیریت مرکز خرید می بایست برای ارایه خدمات مطلوب به آنها برنامه ریزی داشته باشد. اجرای این برنامه ریزی بر بستر ICT بهترین خروجی را به همراه خواهد داشت.

بازدیدکنندگان، افرادی هستند که به یک مرکز خرید مراجعه می کنند، بصورت کلی آنها به دنبال خرید یا تفریح هستند. از طرفی دیگر مستاجرین/ مالکین، همکاران تجاری مستقر در مرکز خرید هستند که تعاملات بسیاری با مدیر مرکز خرید مانند پرداخت شارژ و اجاره و … دارند. نهایتا، پرسنل، عبارتند از پرسنل مدیریت مرکز خرید یا پرسنل پیمانکاران حاضر در مرکز خرید که لازم است ضمن مکانیزه کردن فرایند کاری آنها،  عملکرد آنها نیز در سیستم سنجیده شود.

ویژگی ها

  1. پورتال عمومی
  2. پورتال سازمانی / داخلی
  3. مدیریت کمپین/رویداد و باشگاه مشتریان
  4. مدیریت مستاجران
  5. مدیریت فروش و رزرواسیون بلیت های مراکز تفریحی
  6. پلتفرم خرید و فروش املاک و مستغلات
  7. مدیریت حراست و امنیت
  8. مدیریت منابع انسانی
  9. تدارکات و لجستیک
  10. مدیریت فروشگاه ها
  11. مدیریت ارتباط با مشتریان
  12. مدیریت داده ها و هوش تجاری
  13. اپلیکیشن موبایل
  14. فروش آنلاین
  1. گروه بهره برداران (مستاجرین)
  2. گروه بهره برداران (مالکین)
  3. دپارتمان دکوراسیون داخلی (فیت اوت)
  4. دپارتمان بازاریابی و تبلیغات (مارکتینگ)
  5. دپارتمان فروش و اجاره (لیزینگ)
  6. دپارتمان منابع انسانی
  7. دپارتمان آموزش
  8. دپارتمان عملیات (اوپریشن)
  9. دپارتمان فنی (تکنیکال)
  10. دپارتمان مالی

ارقام نگار اندیشه