کسب و کارهای بزرگ

مجموعه فروشگاه های پاتن جامه

پاتن‌جامه در سال ۱۳۷۳ با ورود به عرصه صنعت پوشاک کشور، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. استراتژی مدیریت این شرکت تولید پوشاک با الیاف طبیعی است و بر این استراتژی خود پابرجا مانده است. این شرکت با پشتوانه حاصل از ۲۰ سال تجربه تولید پوشاک در صنعت کشور، بدون استفاده از نام تجاری، وارد عرصه رقابت در این صنعت شد.

مراحل اجرایی و عملیاتی شرکت طی ۸ سال تکمیل و در طول این دوره، تهیه و تکمیل طرح توجیهی و مطالعاتی پوشاک به انجام رسید. سپس نسبت به انتخاب ماشین‌آلات اقدام و ماشین‌آلات دوخت از آلمان خریداری شد و در محل کارخانه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده و در راستای استفاده بیشتر و مطلوب‌تر از تکنولوژی، در سال ۱۳۷۵ سالن چاپ و رنگرزی شرکت نیز تکمیل و پس از انتخاب ماشین‌آلات، دپارتمان رنگرزی شرکت با تجهیز سالن تولید به ماشین‌آلات پیس دائینگ، استنتر، سن فرایزینگ، پداستیم و سایر ماشین‌آلات مورد نیاز در بخش تثبیت پارچه، در زنجیره تولید قرار گرفت.

r

مجموعه فروشگاه های پاتن جامه گروه نرم افزاری ارقام نگار اندیشه

مجموعه فروشگاه های پاتن جامه گروه نرم افزاری ارقام نگار اندیشه را طی بررسی های تخصصی جهت راه اندازی نرم افزارهای مدیریت یکپارچه فروشگاه های زنجیره ای خود انتخاب و تا امروز فروشگاه های این شرکت مجهز به نرم افزار فروشگاهی باران شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *