کسب و کارهای بزرگ

فروشگاه های والمارت

از آغاز کار والمارت به عنوان یک خرده فروش با تخفیف کوچک در راجرز، آرک، والمارت هزاران فروشگاه را در ایالات متحده افتتاح کرده و در سطح بین المللی گسترش یافته است. از طریق نوآوری، والمارت در حال ایجاد یک تجربه یکپارچه هست تا به مشتریان اجازه دهیم در هر زمان و هر مکان آنلاین و در فروشگاه ها خرید کنند. walmart در حال ایجاد فرصت ها و ایجاد ارزش برای مشتریان و جوامع در سراسر جهان است. والمارت تقریباً 10500 فروشگاه و باشگاه را تحت 46 بنر در 24 کشور و وب سایت های تجارت الکترونیک اداره می کند. والمارت 2.3 میلیون کارمند را در سراسر جهان استخدام کرده است – تقریباً 1.6 میلیون فقط در ایالات متحده.

والمارت ایالات متحده

هر روز قیمت های پایین در یک مجموعه گسترده – در هر زمان، هر مکان
هر روز کم قیمت (EDLP) Every Day Low Price سنگ بنای استراتژی والمارت است و تمرکز قیمت آن هرگز قوی تر از این نبوده است. از خواربارفروشی و سرگرمی گرفته تا کالاهای ورزشی و صنایع دستی، والمارت مجموعه‌ای عظیم را ارائه می‌کند که مشتریانش از آن استقبال می‌کنند – چه خرید آنلاین از Walmart.com، چه از طریق یکی از برنامه‌های تلفن همراه یا خرید از یک فروشگاه. والمارت در حال حاضر سه قالب فروشگاهی اصلی را در ایالات متحده اجرا می کند که هر کدام سفارشی متناسب با همسایگی خود هستند.

فروشگاه های متناسب با مشتریان

والمارت در ۵۰ ایالت و پورتوریکو فروشگاه‌هایی دارد که قیمت‌های پایینی را برای گسترده‌ترین محصولات از طریق قالب‌های مختلف از جمله Supercenter، Discount Store و Neighborhood Market ارائه می‌دهند.

سوپرمرکز والمارت

والمارت ساخت سوپرسنترها را در سال 1988 آغاز کرد و حدود 182000 فوت مربع مساحت دارد و حدود 300 همکار را استخدام می کند. سوپرسنترهای والمارت با ترکیب یک فروشگاه مواد غذایی با محصولات تازه، نانوایی، اغذیه فروشی ها و لبنیات با لوازم الکترونیکی، پوشاک، اسباب بازی و اثاثیه منزل، یک تجربه خرید یک مرحله ای را ارائه می دهند. اکثر سوپرسنترها 24 ساعته باز هستند و ممکن است شامل فروشگاه‌های تخصصی مانند بانک‌ها، سالن‌های آرایش و ناخن و رستوران‌ها نیز باشند.

فروشگاه تخفیف والمارت

از زمانی که سام والتون اولین فروشگاه تخفیفی خود را در سال 1962 در راجرز، آرک افتتاح کرد، والمارت صدها فروشگاه کوچکتر از یک سوپرسنتر را در سراسر ایالات متحده ساخته‌است، فروشگاه‌های تخفیف حدود 200 نفر از همکاران را استخدام کرده‌اند و لوازم الکترونیکی، پوشاک، اسباب‌بازی، اثاثیه منزل، بهداشت و زیبایی را ارائه می‌کنند. وسایل کمکی، سخت افزاری و موارد دیگر در حدود 106000 فوت مربع فضای باز و با نور روشن.

بازار محله والمارت

بازارهای محله والمارت در سال 1998 به عنوان یک گزینه کوچکتر برای جوامعی که به داروخانه، خواربار و کالاهای مقرون به صرفه نیاز داشتند، طراحی شدند. هر یک تقریباً 38000 فوت مربع است و حداکثر 95 کارمند را استخدام می کند. بازارهای محله والمارت محصولات تازه، گوشت و محصولات لبنی، نانوایی و اغذیه فروشی، لوازم خانگی، لوازم بهداشتی و زیبایی و داروخانه را ارائه می دهند.

تجارت الکترونیک والمارت

ایجاد یک تجربه خرید یکپارچه
والمارت از زمانی که اولین فروشگاه ما در سال 1962 افتتاح شد، چهره خرده فروشی را تغییر داده است. ما همچنان به دنبال راه هایی برای آوردن فناوری به خرده فروشی هستیم تا تجربه خرید یکپارچه ای را به مشتریان ارائه دهیم. شما می‌توانید تعداد زیادی اقلام را در فروشگاه Walmart پیدا کنید، اما از آنجایی که مشتریان به طور فزاینده‌ای از ویترین فروشگاه‌های دیجیتال و فیزیکی خرید می‌کنند، ما پیدا کردن آنچه را که نیاز دارید را برای شما آسان‌تر کرده‌ایم. با نوآوری‌هایی مانند پیکاپ Curbside، Mobile Scan & Go و مجموعه‌ای از برنامه‌ها، راه‌های بیشتری را برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم و در عین حال تصور می‌کنیم که چگونه خریدهای دیجیتال و فیزیکی با هم کار می‌کنند.

ما به‌عنوان یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آجر و ملات در جهان، یکی از سریع‌ترین و پویاترین سازمان‌های تجارت الکترونیکی هستیم. با توجه به اینکه 90٪ از جمعیت ایالات متحده در 10 مایلی فروشگاه های ما زندگی می کنند، ما آماده هستیم که مکان های فیزیکی خود را با تجارت الکترونیک خود ترکیب کنیم تا سطحی از راحتی را ارائه دهیم که قبلاً دیده نشده بود. ما در حال ایجاد تجربه‌ای هستیم که به مشتریان امکان می‌دهد در هر زمان و هر مکان خرید کنند – دقیقاً آنچه را که می‌خواهند، در زمانی که می‌خواهند ارائه می‌کند.

بزرگترین وب سایت ما، Walmart.com، طبق گفته comScore، ماهیانه 100 میلیون بازدیدکننده منحصر به فرد دارد و هر سال در حال رشد است. در سال 2016، والمارت Jet.com را خریداری کرد و شروع به گسترش مجموعه سایت های تجارت الکترونیک خود کرد. به عنوان بخشی از خرید جت، Hayneedle.com (اثاثیه منزل) نیز به خانواده ما پیوست. والمارت به خرید خرده فروشی های الکترونیکی تخصصی و مارک های دیجیتالی ادامه می دهد. نتیجه؟ مجموعه‌ای بی‌نظیر از برندها و دسته‌ها، و خانواده‌ای از سایت‌ها که تجربه‌ای عالی را برای مشتریان فراهم می‌کنند.

Hayneedle

Hayneedle، که در سال 2002 تأسیس شد، یک خرده فروش آنلاین مبلمان و دکور خانه است که شامل بزرگترین مجموعه های زندگی در فضای باز در جهان است. Hayneedle با بیش از 3000 برند، منبعی مناسب برای مبلمان، دکوراسیون، طرح‌های منحصر به فرد و موارد دیگر برای هر فضا، سبک و بودجه است. دفتر مرکزی Hayneedle در اوماها، نبراسکا قرار دارد.

Moosejaw

Moosejaw، که در سال 1992 تأسیس شد، یک خرده‌فروش آنلاین فعال در فضای باز با حضور گسترده وب و بیش از 10 مکان فروشگاه فیزیکی است، از جمله یکی در بنتونویل، آرکانزاس، که در سال 2021 افتتاح شد. پوشاک و تجهیزات برای فعالیت هایی مانند کوهنوردی، پیاده روی، کمپینگ، ورزش های برفی، یوگا، شنا و دوچرخه سواری و غیره. دفتر مرکزی Moosejaw در مدیسون هایتس، میشیگان قرار دارد.

Bonobos

Bonobos، که در سال 2007 تأسیس شد، یکی از بزرگترین برندهای پوشاک است که تا به حال در وب ساخته شده است و متخصص در پوشاک مردانه است. Bonobos مستقر در شهر نیویورک، یک مدل خرده فروشی منحصر به فرد شامل بیش از 60 فروشگاه خرده فروشی کاملاً شخصی به نام Guideshops، همراه با یک پلت فرم تجارت الکترونیک جذاب را اداره می کند. Bonobos که به عنوان خرده‌فروشی با نینجاهای مناسب و خدمات مشتری که فراتر از انتظارات است شناخته می‌شود، خرید را بدون دردسر و شاید حتی سرگرم‌کننده می‌کند.

ELOQUII

ELOQUII یک برند بومی دیجیتالی است که پوشاک زنانه را در سایزهای 14 تا 28 می فروشد. این خط تولید مد و فشن که در سال 2011 به عنوان بخشی از The Limited تأسیس شد و در سال 2014 مجدداً به صورت آنلاین به عنوان یک برند مستقل مستقیم به مصرف کننده راه اندازی شد، منبع خوشحالی مشتریان است. ELOQUII در کلمبوس، اوهایو، و همچنین شهر لانگ آیلند، نیویورک مستقر است.

Art.com

Art.com بزرگترین خرده‌فروش آنلاین در دسته‌بندی هنر و دکوراسیون دیوار با دو میلیون تصویر مدیریت‌شده، از جمله مجموعه‌ای انحصاری در حال رشد است. این خرده‌فروش که در سال 1998 تأسیس شد، همچنین دارای بهترین قابلیت‌های سفارشی و سفارشی‌سازی در کلاس است. Art.com خانه خود را در امریویل، کالیفرنیا می سازد.

والمارت بین المللی

والمارت به مردم کمک می کند پول خود را پس انداز کنند و بهتر زندگی کنند. والمارت اینترنشنال با ایجاد ارزش و راحتی برای میلیون ها مشتری در 23 کشور خارج از ایالات متحده به این وعده عمل می کند.

دیدگاه جهانی منحصربه‌فرد والمارت این امکان را فراهم می‌کند که ارتباطاتی را ببیند که دیگران نمی‌توانند و نوآوری‌هایی را به بازار بیاورد که زندگی را برای مشتریان آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این، در حال ایجاد مشارکت‌های استراتژیک از طریق سرمایه‌گذاری سهام برای حمایت از کسب‌وکارهای اصلی خود هستیم است.

استراتژی والمارت ایجاد کسب‌وکارهای محلی قوی است که از والمارت پشتیبانی می‌کنند – در حالی که در عین حال رشد شرکت و شرکای خود را ایجاد می‌کنند و تأثیر مثبتی بر سهامداران خود می‌گذارند.

Walmart International بیش از 5100 واحد خرده فروشی و تقریباً 550000 شریک در سراسر جهان دارد. علاوه بر این، Walmart Global Sourcing با تولیدکنندگان همکاری می کند تا محصولات خود را از جمله پوشاک، لوازم خانگی، جواهرات، خطوط سخت و غیره را در سراسر جهان به فروش برساند. با حفظ شهرت والمارت به عنوان مورد اعتمادترین خرده‌فروش جهان، Global Sourcing به طور منظم شیوه‌های تامین‌کنندگان را ممیزی می‌کند و از طریق برنامه منابع مسئول Walmart با آنها همکاری می‌کند تا به آنها کمک کند استانداردهای بالای Walmart را برآورده کنند.

بازارهایی که والمارت در آن فعالیت می کند:

آفریقا
کانادا
آمریکای مرکزی
شیلی
چین
هند
مکزیک

بازارهایی که در آن سرمایه گذاری های سهامداری می کند:

برزیل – در مارس 2021، کارفور برزیل توافقنامه ای را با Advent International و Walmart برای خرید Grupo BIG (والمارت برزیل سابق) اعلام کرد. قرارداد نقدی و سهام، که ارزش Grupo BIG را 1.2 میلیارد دلار می کند، باعث می شود والمارت و ادونت 5.6 درصد از سهام Carrefour برزیل را به اشتراک بگذارند. Walmart در سال 1996 وارد بازار برزیل شد و در سراسر مالکیت خود فروشگاه های Walmart، Sam’s Clubs را افتتاح کرد و چندین برند مانند Hyper و Maxxi را خریداری کرد. در سال 2018، Advent International 80 درصد از سهام والمارت برزیل را خریداری کرد و والمارت 20 درصد از سهام را حفظ کرد. امروزه، Grupo BIG سومین خرده‌فروش بزرگ مواد غذایی برزیل است.
ژاپن – والمارت از سال 2002 در گروه خرده‌فروشی Seiyu ژاپن سرمایه‌گذار بوده است. ما در سال 2008 سهام خود را به 100% افزایش دادیم تا توسعه Seiyu را به عنوان یک خرده‌فروش پیشرو در همه کانال، دستیابی یا فراتر از اهداف در سهم بازار، رضایت مشتری، مشارکت همکاران و عملکرد مالی تسریع کنیم. قبل از اعلام ساختار مالکیت جدید برای گروه در نوامبر 2020. Seiyu اکنون به طور مشترک متعلق به KKR (65%)، Rakuten ) 20%) و Walmart (15%) است. این به والمارت اجازه می دهد تا از تخصص و نوآوری ترکیبی سه شریک در خرده فروشی استفاده کند زیرا تحول دیجیتال خود را برای ایجاد یک تجارت محلی حتی قوی تر سرعت می بخشد.
بریتانیا – در اکتبر 2020، والمارت توافقی را برای فروش Asda به کارآفرینان محسن و زوبر عیسی با حمایت شرکت سهام خصوصی بریتانیا TDR Capital اعلام کرد. بر اساس ساختار مالکیت جدید، برادران عیسی و TDR Capital اکثریت سهام مالکیت Asda را با سهام برابر به دست می‌آورند. والمارت با داشتن یک رابطه تجاری مداوم و یک صندلی در هیئت مدیره، سرمایه گذاری سهام خود را در این تجارت حفظ خواهد کرد. مالکیت بریتانیایی جدید آسدا، استراتژی فعلی آن را تسریع خواهد کرد و بر میراث ارزان قیمت این تجارت بنا شده است. والمارت در سال 1999 کسب و کار Asda را تصاحب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *