اخبار ارقام نگار

تجهیز مجموعه شهر سبز (تله کابین) رامسر به نرم‌افزار باران 360

دوست دارین یه برنامه خوب برای تعطیلات چند روزه یا آخر هفته داشته باشین؟
یه برنامه درست و حسابی که هم تفریح و سرگرمی داشته باشه هم آرامش. آرامشی که ازش سیر نمیشین و دلتون می خواد تو هر حالتی که هستین زمان توقف کنه یا تفریحاتی که حسابی سر حالتون میاره تا از ته دل لذت ببرین.
چقدر خوب میشه که تمام این اتفاقات تو یه فضای جنگلی باشه. جنگلی که از یه طرف کوه داره و از طرف دیگه دریا. واقعا که داشتن همه اینها با هم چیزی جز رویا نیست. کمتر جایی تو دنیا وجود داره که تمام این امکانات رو با هم داشته باشه اما خوشبختانه کشور عزیزمون تو قسمت شمالیه خودش، این طبیعت زیبارو کنار هم داره. پس برای ما داشتن همچین فضاهایی دیگه رویا نیست.
تو این قسمت از مجله همگردی می خوام شمارو با یه مجتمع خیلی بزرگ تو رامسر مازندران آشنا کنم. یه مجتمع رفاهی تفریحی که کلی امکانات برای تفریح و سرگرمی و همین طور آرامش شما داره. مجتمعی که لقب بزرگترین مجموعه فراساحلی دریای خزر رو به دوش می کشه. مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز رامسر (تله کابین رامسر)
این مجتمع تفریحی تو 5 کیلومتری غرب رامسر قرار گرفته و جز یکی از جاذبه های توریستی این منطقه به حساب میاد. مجموعه سبز رامسر از ساحل شروع شده و تا ارتفاع 700 متری از سطح دریا، بر فراز کوه ایلمیلی ادامه داره که با کلی امکانات رفاهی و هیجان انگیز، آماده میزبانی از شماست. درسته که خود رامسر پر از زیباییه ولی این مجتمع به خاطر قرار گرفتن بین دریا و جنگل و کوهستان، فوق العاده حیرت انگیزه و می تونه یه خاطره فراموش نشدنی برای هر کسی به یادگار بذاره پس برای آشنایی کامل با این مجموعه سبز با ما همراه باشین.

سوئیت و کلبه های جنگلی
اقامت تو دل جنگل حال و هوای خاص خودش رو داره که جالبه هر آدمی برای یک بار هم که شده تجربه اش کنه. کلبه های جنگلی مجموعه سبز رامسر با محیط گرم و آروم، تو دل طبیعت بکر جنگل های کوهستان ایلمیلی آماده میزبانی از کسانیه که دوست دارن چند روز دور از هیاهوی شهر باشن و دلشون می خواد از زیبایی و سکوت طبیعت لذت ببرن. این کلبه های زیبا باعث میشن تا خاطرات خوبی از اقامت تو دل جنگل های کوهستان البرز داشته باشین.
این مجموعه کنار کلبه های جنگلی، سوئیت های فوق العاده شیک و رویایی هم داره که تجربه اقامت تو این سوئیت ها هم جذابه.

 

تله کابین رامسر
خط تله کابین رامسر از ساحل مجموعه شروع  و با امکان جابه جایی چهارهزار نفر در روز به ایستگاه دوم که در قله زیبا و همیشه سبز ایلمیلی قرار گرفته ختم میشه. تله کابین رامسر در ارتفاع 700 متری از سطح دریا به مدت 15 الی 20 دقیقه این امکان رو به شما میده تا یه بازدید حسابی از دریا، جنگل و شهرهای زیبا و ساحلی خزر داشته باشین.

کلوپ دریایی
این کلوپ دریایی که لقب بزرگترین مجموعه فراساحلی دریای خزر رو داره تو مجتمع شهر سبز رامسر قرار گرفته تا گردشگرا بتونن از امکانات این کلوپ مثل جت اسکی، پارسیلینگ با چتر، شاتل دو نفره و تک نفره، اسکی روی آب، قایقرانی و همین طور پیست سوارکاری و پیاده روی استفاده کنن و حسابی لذت ببرن.

 پیست کارتینگ و باگی
پیست راکارت این مجموعه تو قسمت ساحلی قرار گرفته که با امکانات مدرن و طراحی طبق استانداردهای جهانی، آماده است  تا یه لذت فراموش نشدنی به علاقه مندانش هدیه بده. شما می تونین حتی بدون مهارت رانندگی برای لذت بردن از اوقات فراغتتون سرعت و شتاب بدون خطر رو تجربه کنین و کلی خوش بگذرونین.

زیپ لاین
زیپ لاین رامسر یکی از مهیج ترین و هیجان انگیز ترین قسمت های  مجموعه است که تو سایت بالای کوه، بین درخت های جنگل ایلمیلی قرار گرفته. این سافاری پر هیجان از سه خط زیپ و دو پل معلق چوبی  تشکیل شده.
علاقه مندا بعد از طی کردن هر زیپ از روی پل معلق باریک چوبی رد میشن که هیجانش توصیف نشدنیه و فقط با تجربه کردن میشه حسش کرد.

شهربازی سرزمین رویاها
شهربازی شهر سبز رامسر تو قسمت ساحلی مجموعه قرار گرفته که با 4 هکتار مساحت فرصت مناسبی برای هیجان و شادی خانواده ها فراهم کرده. این شهربازی جز مدرن ترین، ایمن ترین و مهیج ترین شهربازی های شماله کشوره که با 11 دستگاه بازی آماده است لحظه های خوبی برای گردشگرا به یادگار بذاره. دستگاه های این شهربازی طوریه که تمام سنین می تونن ازش استفاده کنن و لذت ببرن.

اتوماسیون نرم افزاری مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز رامسر (تله کابین رامسر) شامل فروشگاه ها، بازی ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و سیستم های مالی توسط شرکت ارقام نگار اندیشه با برندهای تجاری نرم افزار فروشگاهی باران 360 و نرم افزارهای مالی تحت وب ارقام نگار انجام شده است.

در پی این دستاورد و در فاز جدید اتوماسیون، سامانه کنترل بلیط های تله کابین و شهربازی نیز عملیاتی گردید. در این روش می‌توان با گزارشاتی لحظه‌ای از تعداد افراد در صف انتظار، مقیم در کابین و برگشته باخبر شد که این مهم جهت کنترل امنیت خط، امری ضروری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *