اخبار ارقام نگار

افتتاح شعبه جدید پوشاک “ریسانی ”مجهز به نرم افزار باران

ریسانی برترین و تنها تولید کننده پوشاک مجلسی صنعتی در ایران است . این مجموعه در سال ۸۶ و تحت نام موژان فعالیت خود را آغاز نمود .

در طی مدت ۲ سال این مجموعه توانست محصولات خود را در کارخانه ای نیمه صنعتی  تولید کند و علاوه بر استفاده از دوخت مناسب و استفاده از پارچه های مرغوب ‏‏ همواره در راه گسترش و توسیع فضا و ماشین آلات در مجموعه تولید و فروش محصولات اهتمام خاصی داشت.

در سال ۹۴ و با شکل گیری دپارتمان های مختلف (در بخش های طراحی و نمونه دوزی – کنترل پارچه و برش – کنترل خطوط تولید و دوخت – بسته بندی و انبار) به صورت تخصصی گامی جدی در راه صنعتی شدن برداشته تا آنجا کا با بهبود فرآیند های خط تولید ظرفیت روزانه از ۱۲۰ دست کت و دامن  در سال ۹۲ به ۲۰۰ دست در سال ۹۴ منجر شد .

با توجه به گسترش برند سازی و اهداف بلند مدت در این مجموعه و در راه رسیدن به خود کفایی در امر تولید پوشاک نام این مجموعه در سال ۹۵ با بازنگری از موژان به ریسانی تغییر کرد و در اداره مالکیت صنعتی به ثبت رسید .

تولیدات ریسانی در حال حاضر شامل کت ، شلوار ، دامن ، پیراهن ، مانتو، شومیز و تاپ زنانه است.

ریسانی با بهره گیری از نیروی انسانی جوان و متخصص و استفاده از ماشین آلات تخصصی و دانش نوین در تولید پوشاک امیدوار است در آینده ای نزدیک سهم بسزایی از بازار پوشاک ایران و کشو رهای همسایه را از آن خود کند .

ریسانی با افتخار نام ایران را بر روی محصولات خود درج مینماید و امیدوار است نام و آوازه ایرانی همواره در جهان طنین انداز باشد .

در حال حاضر تمامی شعب فروشگاه ریسانی از نرم افزار قبلی به نرم افزار مدیریت فروشگاه باران ۳۶۰ درجه تغییر یافت